Werkwijze

Financiële administratie & advies

Volledig geautomatiseerde administratie

Dagelijks bijgewerkt en inzicht in de cijfers

Voordelig vast maandelijks bedrag

FinSite Finance B.V. heeft zich tot doel gesteld om de administratie te voeren zonder daar de ondernemer voor nodig te hebben.

Alle software is daarvoor beschikbaar echter de praktijk leert dat in veel gevallen ondernemers toch nog ondersteuning nodig hebben bij de administratie. Die ondersteuning die bieden wij en is er op gericht dat de ondernemer in de toekomst steeds minder tijd kwijt is aan administreren. Hiernaast treft U een overzicht aan van hoe de verschillende documenten worden verwerkt.

Finsite Finance B.V. heeft zich tot doel gesteld om de administratie te voeren zonder daar de ondernemer voor nodig te hebben.

Alle software is daarvoor beschikbaar echter de praktijk leert dat in veel gevallen ondernemers toch nog ondersteuning nodig hebben bij de administratie. Die ondersteuning die bieden wij en is er op gericht dat de ondernemer in de toekomst steeds minder tijd kwijt is aan administreren. Onderstaand treft U een overzicht aan van hoe de verschillende documenten worden verwerkt.

Overzicht Werkwijze

Verwerking documenten

  • Bankafschriften
    Deze worden automatisch ingelezen.
    Geen actie van de ondernemer vereist.
  • Verkoopfacturen
    Eénmalige facturen worden op ons platform gemaakt en automatisch geboekt.
    Koppelingen met nagenoeg alle facturatiepakketten zijn beschikbaar.
  • Terugkerende facturen
    Deze worden automatisch gemaakt en verstuurd.
    Geen actie van de ondernemer vereist.
  • Inkoopfacturen
    Deze worden door de leverancier in pdf of UBL-formaat rechtstreeks naar ons platform gestuurd.
    Geen actie van de ondernemer vereist.
  • Loonadministratie
    Deze wordt automatisch geüpload.
    Geen actie van de ondernemer vereist.
  • Kassagegevens
    Koppelingen met alle kassasystemen zijn beschikbaar.
    Geen actie van de ondernemer vereist.